Informatie en aanmelden introducé 18 jaar en ouder kogelschieten - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Klein kaliber geweer en pistool introductieavond voor 18 jaar en ouder, informatie en aanmelden
Leuk dat je geïnteresseerd bent in de schietsport en dat je kennis zou willen maken met de schietsport bij ons op de vereniging. SV Baarn & OmstrekenAls introducé kun je onze vereniging tijdens de introductieavonden bezoeken. Er is op die avonden de gelegenheid om van 19:00 tot 20:00 uur met pistool en geweer te schieten onder begeleiding van een instructeur. Je krijgt een beknopte instructie gericht op een leuke, maar verantwoorde kennismaking met de schietsport. De kosten voor deze introductie in de schietsport is € 30,00 per persoon, deze kosten zijn inclusief het gebruik van een verenigingswapen, de munitie, de schietkaarten, de schietbaan, begeleiding door een instructeur en een kopje koffie, thee of glas fris.

Deze introductie is zeer laagdrempelig en geschikt voor sporters die geïnteresseerd zijn om lid te worden van een schietvereniging, maar dit eerst eens willen ondervinden.
Inhoud introductie
Tijdens de introductie maak je kennis met de Olympische onderdelen voor geweer en pistool bestaande uit:
  • voor geweer de knielende, staande en liggende houdingen (met 3 verschillende geweren)
  • voor pistool de staande houding (met 2 verschillende pistolen)

Er wordt tijdens de introductie door de introducé onder leiding van een instructeur totaal 30x geschoten met klein kaliber kogels. De introductie zal ongeveer 60 minuten duren.
Na afloop is er ruimte voor een gesprek en kan je ook een indruk krijgen van de vereniging.
De introductie kun jezelf inplannen via deze agenda. De introductieavonden beginnen telkens stipt om 19:00 uur op onze locatie aan de Wilhelminalaan 2, 3743 DC in Baarn. Er is per introductieavond ruimte voor maximaal 10 introducés.
Betaling
Na het kiezen van de datum in de agenda en het invullen van het aanmeldingsformulier kom je automatisch op de betaalsite van Mollie. Op deze betaalsite kan je alleen met iDEAL betalen. Na de betaling krijg je een e-mail met een ticket(s) die je moet uitprinten, invullen en meenemen als betalings- en registratiebewijs.

Registreren
Zorg ervoor dat je tijdens deze introductie altijd om 19:00 uur aanwezig bent in verband met het registreren. Voor het registreren heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Vergeet dit niet mee te nemen.

Kledingadvies
Sportkleding of niet te strakke jeans/broek wordt aanbevolen. Legerkleding is niet gewenst.

Bij verhindering
Kun je onverwacht toch niet komen, dan kun je tot 5 dagen voor de introductiedatum afzeggen door de annuleringslink in de bevestigingse-mail te gebruiken. Je krijgt dan de kosten voor de introductie teruggestort. Daarna is teruggave van het inschrijfgeld niet meer mogelijk.
Veilig sportklimaat
SV Baarn & Omstreken is actief bezig met het programma ‘Naar een veiliger sportklimaat’ dit is opgezet om gewenst gedrag te stimuleren en ongewenst gedrag in en rondom sport aan te pakken. Alle trainers van de Schietvereniging Baarn & Omstreken zijn KNSA gediplomeerd en hebben evenals alle coaches en begeleiders een geldige Verklaring Omtrent Gedrag voor het werken met minderjarigen bij een sportvereniging. Tevens vallen alle trainers, coaches en begeleiders van Schietvereniging Baarn & Omstreken onder het tuchtrecht zoals opgesteld door de KNSA en NOC*NSF.

Privacy
Schietvereniging Baarn & Omstreken is wettelijk verplicht voor 1 jaar de volgende gegevens van een introducé te bewaren:
  • Voorletter(s)
  • Naam
  • Woonplaats
  • Soort en nummer legitimatiebewijs
Na 1 jaar worden deze gegevens automatisch verwijderd uit onze database.